"Pozōr na prōmocyje!"
Fot.: Ania Katroshi Fotografia |
Za macherami ôd
tworzyniŏ prōmocyjōw, tak zwanymi szpecami ôd marketingu stojōm
zaôbycz sroge pijōndze. A z drugij strōny sōm ludzie skrōmne, ôd
kerych życiowōm misyjōm je gŏdać inkszym, coby w te prōmocyje niy
wierzili. Jednego z takich cichych bohatyrōw trefiyła żech wczorej
w markecie, kaj kupowałach miyndzy inkszymi mlyko. Raja do kasy bōła
fest dugŏ, a chop, kery stoł przedy mnōm, durś zaglōndoł mi do
wōzka. Ôrŏz padŏ: "Jŏ niy lubiã tego mlyka w biołych
kartōnach, te w czyrwōnych je dużo lepsze. To – sztuchnoł mōj
kartōn – ani niy je mlyko, yno woda. Smakuje wōm to pierōństwo?"
Gŏdōm mu, że toć, kupujã te biołe jak dugo pamiyntōm i zawdy
żech je miała rada. A ôn mi na to: "Niy fulejcie, bo na
zicher żeście je kupiyli yno skuli prōmocyje. Lobby producyntōw
mlyka wiyszŏ wōm nudle na dakle, a wy tym gizdōm wierzicie. Na
szczyńście jŏ sam dzisioj wachujã i niy dōm wŏs już wiyncyj
cyganić. Idźcie nazŏd i weźcie sie tyn czyrwōny kartōn abo
nojlepij maślōnkã, bo ôna je zdrowszŏ." Fto by takij
cynnyj dorady niy usuchoł?
Prōmocyje tyczōm sie
wszyjskigo, bez przikłŏd dużo sie terŏzki gŏdŏ ô prōmocyji
hōmoseksualizmu. Ponoś na świecie fōnguje potynżne hōmoseksualne
lobby, kere chce nŏs przekabacić na gejostwo. Miarkujã, że w tyj
prōmocyji dŏwajōm roztōmajte droge gyszynki, coby my yntlich
uzdali, że richtig werci sie zmiynić ôriyntacyjõ. Jŏ dycki dŏwōm
pozōr, coby mie ftoś na tych prōmocyjach niy ôcyganiōł, beztōż
żŏdyn mie tak leko lesbijkōm na zicher niy zrobi. A taki epizod,
kej mi Wtorcynŏ masyrowała bolawe szłapy (ale yno do kolan!) to
kŏżdymu sie może przitrefić. Niystety mało fto bydzie taki
pozorny jak jŏ. Maszketniki zawdy sie dajōm chycić na tōńsze
maszkety, frelki na łachy, a ôżyrŏki na przecyniōno gorzołã.
Zaś hōmoseksualizm bydzie ponoś barzij ciekawy do synkōw, kere wolōm sztukã ôd szportu i do dziołchōw, kere niy lubiōm sie
ôblykać w kecki i klajdy, yno w galoty choby chop. Beztōż tukej
fest przidajne sōm wachtyrze z tyj samyj zorty co chop ôd mlyka,
kere bydōm nōm ciyngiym tuplikować, że tradycyjny
heteroseksualizm je moc wiyncyj we wercie, a ta drugŏ ôpcyjŏ to grzych śmiertelny.
Kejbyście sie jednak
dali chycić na ta prōmocyjo, to na szczyńście durś mŏcie szansã
na zbawiynie. We Lublinie fōnguje katolicki ôśrodek "Odwaga",
kaj możecie sie poddać lyczyniu z hōmoseksualizmu. Ône tam
gŏdajōm, że skłōnności hōmoseksualne to niymoc, kero idzie
lyczyć. Grzychym je dopiyro ryalizacyjŏ tych skłōnności. Beztōż
miarkujã, że jak mŏsz gripã i jōm lyczysz to grzychu niy mŏsz,
nale kucać niy śmiysz, bo z tego to już sie trza spowiadać.
Nojważniyjsze spusoby lyczyniŏ w "Odwadze" to przede
wszyjskim rzykanie, spōmoganie ôd ksiyndza, miyłowanie Boga i
szpilanie we fusbal. Gyszichta polskigo fusbalu niy znŏ żŏdnego
przipadku hōmoseksualizmu miyndzy fusbalerami. Przōniŏ miyndzy
kibicami roztōmajtych manszaftōw tyż za dużo niy ma, beztōż
szpece ôd psychoterapije w ôśrodku ôbrali akuratnie tyn szport.
Dyć lepij jak sie porzōndne katolicke karlusy ciepiōm bergami i
pierōm na stadiōnach aniżeli dŏwajōm jedyn drugiymu dziubka,
pra? "Odwaga" mŏ już na kōncie kupã sukcesōw. Po
piyrsze, spod jejich krzideł wyszło już pŏruch richtig dobrych
fusbalerōw, kerzi z powodzyniym szpilajōm w lidze futsalowyj i na
orlikach. Po druge, wytuplikowali już niykerym hōmoseksualistōm,
że katolik niy śmiy sie wiōnzać z perzōnōm tyj samyj płci. Fto
yno te prawidła spokopiōł, a durś chce być szczyńsliwy w
przōniu, kapnoł sie yntlich, że niy werci sie już być
katolikiym. Ukoronowaniym jejich sukcesōw bōła nagroda, kero
ôśrodek dostoł ôd Ruchu Światło-Życie za pōmoc duchowo i
terapeutyczno dlŏ ôsōb z niychcianymi skłōnnościami
seksualnymi. Nagroda bōła wrynczōnŏ w siydzibie Ministerstwa
Rozwoju, a sōm minister pedzioł, że take gale zawdy powinny sie
dziŏć w zalach, w kerych na beztydziyń urzyndujōm ministry. Z
tego idzie leko zmiarkować, jaki kerunek rozwoju ôbrało
ministerstwo i polski Regyrōnek.
Kejby idyjŏ lyczyniŏ
niychcianych skłōnności seksualnych zdŏwała sie niykerym z Wŏs
śmiysznŏ, musicie poznać gyszichta Alojza W. (miano zmiyniōne),
kery bōł znanym łŏgewnickim heteroseksualistōm. Ślubnŏ ôd
Alojza dziynnie ślimtała skuli kochanek i niyślubnych bajtlōw ôd
jeji zbereźnego chopa. Dycki jak mu robiyła chaja, to nojprzōd
prosiōł ô przebŏczynie i ôbiecowoł poprawã. Ale jak już za
dugo wajała, to musioł jōm chlistnōńć bez pysk, coby sie
yntlich mogła ucholkać. Duge lata baba niy poradziyła nic z tym
zrobić, a jako katoliczka szajdōngu brać niy chciała. Jednak
prziszoł czas, kedy Alojz musioł już płacić alimynty za trzecigo
bajtla i kobiyta pedziała "Szlus! Abo sie idziesz lyczyć abo
pakuj kofry i niy chcã cie wiyncyj widzieć!". Alojzowi blank
sie niy werciło wykludzać z chałpy, bo ani niy miołby za co żyć.
Cołki jego geltak szoł na alimynty, a ôn ôd pŏru lŏt durś bōł
na kuście u swojij baby. Beztōż hned Alojz zaczōn lyczynie,
nojsōmprzōd ôd gŏdki z ksiyndzym, kery mioł sie na tych sprawach
znać. Chodziōł tyż z kobiytōm dziynnie do kościoła i rzykoł ô
cudowne ôzdrowiynie. Czynste gŏdanie z ksiyndzym terapeutōm dŏwało
efekty, bo corŏz mynij zaziyroł bez tyn czŏs na baby. Po pŏruch
pielgrzimkach, na kere pojechoł ze swojim ksiynżoszkiym pokŏzało
sie, że Alojz je blank wylyczōny ze swojich niychcianych
heteroseksualnych skłōnności. Ôd tego czasu bōł gejym, a jego
ślubnŏ dziynkowała Bogu, że już niy bydōm musieli bulić
nastympnych alimyntōw.
Tōż widzicie, że jak
yno Pōnbōczek bydzie chcioł, to kŏżdo ôriyntacyjo idzie
zmiynić. Nigdy niy śmiycie tracić wiary. A jak fto dalij niy
wierzi, to idzie go mianować yno yjzlym. Jŏ mōm kŏżdo gadzinã w
zŏcy, nale tak se myślã, że możno jednak lepij być yjzlym aniżeli
ańfachowym baranym.
Komentarze
Prześlij komentarz